2010 m. vasario 12 d.
Nr. 12
(1797)

Krikščioniškos minties, kultūros ir visuomenės laikraštis

RUBRIKOS

ARCHYVAI

2001 metai
2002 metai
2003 metai
2004 metai
2005 metai
2006 metai
2007 metai
2008 metai
2009 metai
2010 metai

„Rvs-master“ technologija – tiesiog stebuklas!

Antanas POCIUS

Individualios įmonės „RVS technologija“ savininkas,
Suomijos firmos „RVS-master EU“ atstovas Lietuvoje

Verslininkas Antanas Pocius: „Nesigailiu
pasinaudojęs „RVS-master“ technologija“
A. Pociaus asmeninio albumo nuotrauka

Toks „RVS–master“ produktas,
priklausomai nuo koncentracijos
lengviesiems automobiliams
kainuoja nuo 200 iki 300 litų
Autoriaus nuotrauka

Automobilis jau nėra prabangos dalykas. „Namukas su stogeliu“, žinoma, gerokai padėvėtas, šiandien daugelio kišenei. Tačiau brangus automobilių variklių bei kitų agregatų remontas, beveik kasdien kylančios degalų kainos verčia ieškoti galimybių restauruoti automobilio „širdį“ ir kitas gyvybiškai svarbias dalis ekonomiškesniais būdais, pritaikant naujas technologijas. Vienas iš efektyviausių variklių ir kitų besitrinančių dalių – pavarų dėžių, reduktorių, vairo stiprintuvų, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių, dvitakčių motociklų variklių bei kitų agregatų restauravimo būdas – unikali Suomijos firmos „RVS-master“ technologija. Tai pažangiausia ir sparčiausiai plintanti ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje variklių, pavarų dėžių, reduktorių, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių bei kitų įvairių mechanizmų remonto technologija. Ją išbandžiusieji sako, kad tai tiesiog stebuklas. Ar teko girdėti, kad variklį galima suremontuoti per 15 minučių? Ar teko matyti variklį, dirbantį be tepalo? Ar galima patikėti, kad automobilio variklis jau 53 valandas dirbo be tepalo? Ne? Bet tai labai gundantis dalykas. Įspėjame: „RVS-master“ – ne tepalų priedas. Tai – atstatomoji sudėvėtų metalinių paviršių medžiaga mineraliniu pagrindu.

„RVS-master“ technologijos esmė – sudaromas iki 0,7 mm (kartais ir daugiau) storio metalo keramikos sluoksnis ant metalinių detalių sąveikaujančių paviršių (pvz., ant stūmoklio žiedo ir cilindro). Naudojant šią technologiją sąveikaujančių detalių trintis sumažėja 100–300 kartų, padidėja variklio galingumas, kompresija cilindruose išauga nuo 4–6 iki 11,5–12,5 atm. (dyz. varikliuose – nuo 15 iki 27 atm. ir nuo 21 iki 32 atm.), sutaupoma 5–20 proc. degalų (kartais ir daugiau). Variklio alyvos sunaudojimas nuo 1,5 litro 1000 kilometrų sumažėja iki 0. Mažėja ir variklio keliamas triukšmas bei vibracija, 2–3 kartus mažiau teršiama aplinka, pailgėja starterio, akumuliatoriaus, generatoriaus tarnavimo laikas. Tai vienintelis būdas, kai investicija į automobilio remontą (nebūtinai į seną) atsiperka.

Taikant RVS technologiją, pavyzdžiui, automašinos variklio remontas užtrunka tik 15–20 minučių, o dėl to sutaupoma 5–20 proc. degalų, variklio alyvos sunaudojimas 1,5 litro tūkstančiui kilometrų sumažėja iki 0. Sumažėja variklio keliamas triukšmas ir vibracija, 2–3 kartus mažiau teršiama aplinka. O kaip lengvai užsiveda žiemą! Pailgėja starterio, akumuliatoriaus, generatoriaus tarnavimo laikas. Galiu drąsiai teigti, jog „RVS-master“ – tai variklio jaunystės eliksyras. Nemažai vežėjų jau išbandė RVS technologiją ir liko patenkinti.

Metodika: į variklio alyvą įpilama apie 190 miligramų specialios medžiagos, kurioje greta katalizatorių didžiąją dalį sudaro mineralas, randamas tik Kolos pusiasalyje. Mineralas, pakliuvęs tarp besitrinančių detalių (šiuo atveju tarp cilindro ir žiedo), sukelia reakciją, kurios metu lydosi ir formuojasi naujas metalo keramikos sluoksnis, sumažinantis trintį tarp detalių. Net be alyvos variklis gali „traukti“ dar iki 200 km ir neužstrigti. Investicijos dėl RVS technologijos panaudojimo atsiperka nuvažiavus automobiliui 5–10 tūkst. kilometrų.

Lietuvoje ši technologija pritaikyta daugiau kaip 150 tūkst. lengvųjų automobilių ir 5000 sunkvežimių bei autobusų, kombainų, traktorių, įvairiems mechanizmams pramonėje. Kai iš „numirusiųjų“ prikeliami kombainai, vilkikai, autobusai, kateriai, šienapjovės, benzopjūklai, žmonės nuoširdžiai džiaugiasi ir dėkoja, dauguma net savo akimis netiki. „RVS-master“ labai pasiteisino atgaivinant benzopjūklus, aukšto slėgio dyzelinius siurblius. Panaudojus šią technologiją, benzopjūklų grandinės nesusidėvi ir pačios pasigalanda. „RVS-master“ technologija Lietuvoje populiarinama jau aštuoneri metai, ja vis labiau pasitikima. Tie, kurie ją pabando, paskui rekomenduoja ir kitiems.

Dažnai automobilio savininkas mąsto: štai įpilsiu į mašiną brangią alyvą, elitinį benziną, remontuosiu geriausiame servise – ir ji tarnaus10-15 metų. Tačiau greit ateina nusivylimas: retai pasitaiko kokybiškas benzinas – dažniau būna skiestas, o alyva, specialistų nuomone, irgi falsifikuota. Todėl automobilis, nuvažiavęs 100–150 tūkst. km, susidėvi. Bet nusiminti nereikia – pabandykite „RVS-master“ technologiją! Pigu, greita ir naudinga.

Seminare, kuriame dalyvavo įmonių vadovai, žiniasklaidos atstovai, UAB „Vilniaus autobusai“ technikos direktorius Juozas Grabys pasakojo, jog jų bendrovė „RVS-master“ naudoja jau keletą metų. Tokia technologija buvo apdorotas autobuso IKARUS 260 variklis. Autobuso dūmingumas nuo 43 proc. sumažėjo iki 27 proc., kompresija cilindruose nuo 22–23 išaugo iki 28–29 atmosferų.

UAB „Mažeikių autobusų parkas“ direktorius Juozas Kelmelis teigė, jog pirmiausiai „RVS-master“ išbandė savo dienas baigiančiu automobilio FORD varikliu. Ši technologija prikėlė jį antram gyvenimui! Bendrovė „RVS-master“ panaudojo seniems IKARUS ir BOVA autobusų varikliams. Jie nustojo dūmyti, padidėjo galia, sumažėjo degalų sąnaudos. Nuo tada bendrovė „RVS-master“ technologiją naudoja ir pavarų dėžėms, reduktoriams bei degalų siurbliams.

Liudvikas Bliūdžius, bendrovės „Kėdbus“ direktorius, sakė, kad jo įmonėje „RVS-master“ produktu sėkmingai apdoroti 25 autobusai.

„RVS-master“ technologiją jau išbandė ir toliau sėkmingai naudoja: UAB „Kauno autobusai“, UAB „Dova“ (Kaunas), UAB „Jurbarko autobusų parkas“, UAB „Šakių autobusų parkas“, UAB „Vilkijos duona“, UAB „Vilniaus autobusai“, UAB „Kėdbusas“, UAB „Vikstata“ (Kėdainiai), UAB „Visla“ (Vilnius), UAB „Mažeikių autobusų parkas“, UAB „Tauragės autobusų parkas“, UAB „Krekenavos agrofirma“ (Kėdainiai), AB „Utenos melioracija“, VĮ „Panevėžio regiono keliai“, Kauno sporto klubas „Juta“, kartingo klubas „MS kart“ ir daugelis kitų.

Vis labiau „RVS-master“ technologija pasitiki ir ūkininkai, ir žemės ūkio bendrovės. Šią technologiją nuolat naudoja ūkininkai Antanas Laukaitis iš Šakių rajono, Antanas Dobrovolskis iš Kupiškio, Eugenijus Mikalauskas iš Joniškio, Gytis Narbutas (Šeduva), Stasys Balčiūnas (Šiaulių r.), bendrovės „Draugystė“, „Girsūdai“ (Pasvalio r.) ir daugelis kitų.

Pirmą kartą 2007 metais Lietuvoje buvo sėkmingai apdorotas „RVS-master“ 1974 m. laidos lokomotyvo, priklausančio AB „Lietuvos geležinkeliai“ variklis, kurio rida 4122530 kilometrai. 2008 metais sėkmingai atliktas sportinio lėktuvo kapitalinis remontas „RVS-master“ produkcija.

Variklio kapitalinis remontas „RVS-master“ technologija atsiperka jau po 5–10 tūkst. km. Tereikia į variklio alyvą įpilti 190 miligramų mišinio, kurio didžiąją dalį sudaro mineralai.

Lietuvoje taip pat stebima žymi degalų ir kitų mineralinių resursų ekonomija panaudojus „RVS-master“ produkciją. Biržų rajono ūkininkas Darius Bečius paskaičiavo, kad 1984 metais kombainą „Class Dominator 106“ (6 cilindrų Mercedes Benz variklis) apdorojus „RVS-master“ produkcija kombainas per dieną suvartoja žymiai mažiau degalų (nuo 200–220 litrų iki 140–150 litrų).

Lengvojo automobilio BMV 725 TDS 1998 m. savininkas Tadas Juknevičius iš Panevėžio nustatė, kad po „RVS-master“ panaudojimo jo automobilio variklio degalų sąnaudos 100 km sumažėjo nuo 6,5 iki 5,3 litro. Yra ir daugybė kitų pavyzdžių. Išvada: įvertinus šių dienų ekonominę situaciją „RVS-master“ yra labai reali „antikrizinė“ priemonė. Atsistatę susidėvėję metaliniai paviršiai išlieka nepakitę ilgiau kaip 100 000 kilometrų.

O „RVS-master“ technologijos panaudojimo varikliuose minusai dar nenustatyti!

Oficialus „RVS-master EU“ atstovas Lietuvoje – IĮ „RVS Technologija“ Panevėžyje. Tel.: 8 45 44 33 95, mob. tel. 8 686 55528, www. rvstechnologija.lt, el. paštas: transrvs@takas.lt

Panevėžys
Užsakymo Nr. 04182

 

Atgal | Pirmasis puslapis | Redakcija