2010 m. spalio 29 d.

2009 metai
2010 metai

Piligriminė kelionė po Lietuvos sostines

Spalio 2 dieną 48 jauni ir seni Bagotosios parapijos žmonės vykome į piligriminę-pažintinę kelionę po Vilniaus šventoves, Trakus ir Kernavę. Kelionę pradėjome Trakuose. Čia apžiūrėjome pilį, pasivaikščiojome rudenėjančiomis miesto alėjomis ir gatvėmis, plaukiojome jachta, ragavome tradicinių karaimų kibinų.

Vilniuje mūsų grupę pasitiko ir lydėjo kun. Kęstutis Dvareckas. Pirmiausiai aplankėme Katedrą. Čia iš išsamaus gidės pasakojimo daug sužinojome apie karaliaus Mindaugo laikus menančią šventovę, jos istorinį palikimą ir reikšmę Vilniaus miestui, žavėjomės Vilniaus universiteto architektūriniu ansambliu, Šv. Jonų bažnyčia, trumpam sustojome prie Prezidentūros. Šv. Mišias šventėme Dievo Gailestingumo šventovėje, kuri garsėja 1934 metais pagal mistikės ses. Marijos Faustinos Kovalskos patirtus regėjimus dailininko Eugenijaus Kazimirovskio nutapytu Gailestingojo Jėzaus atvaizdu, dažnai vadinamu tiesiog Dievo Gailestingumo paveikslu. Eucharistijai vadovavo mūsų parapijos kun. Juozas Fakėjavas ir kun. Kęstutis, o savo nuostabiomis giesmėmis sielas į dangų kėlė jaunoji giesmininkė Edita. Iš Dievo Gailestingumo šventovės keliavome Vilniaus senamiesčiu link Aušros vartų, paskui – į nuostabiąją Bernardinų bažnyčią. Čia gidė išsamiai papasakojo apie bažnyčios praeitį ir dabartį, aprodė bažnyčios požemius, bokštą, į kurį įkopė net vyriausieji mūsų kelionės dalyviai.

Kelionę tęsėme Kernavėje. Čia surengėme tradicinę kelionės agapę, gėrėjomis nuostabiais pirmosios sostinės piliakalniais. Vakarop su puikia nuotaika grįžome į savąją Bagotąją. Esame dėkingi Amerikos Lietuvių Katalikų Religinės Šalpos fondui, parėmusiam šią kelionę.