2009 m. gegužės 15 d.
Nr. 38
(1730)

Krikščioniškos minties, kultūros ir visuomenės laikraštis

RUBRIKOS

ARCHYVAI

2001 metai
2002 metai
2003 metai
2004 metai
2005 metai
2006 metai
2007 metai
2008 metai
2009 metai

Reklamos ir realybė

Neseniai paskelbta, kad probiotiniai jogurtai „Actimel“ ir „Activia“, ilgai ir plačiai reklamuoti kaip stiprinantys imunitetą ir gerinantys virškinimą, visiškai nėra tokie. Milijonai žmonių visame pasaulyje, raginti vartoti šiuos Prancūzijos pieno pramonės milžinės „Danone“ produktus sveikatai gerinti, sužinojo, kad jokio teigiamo poveikio šiuo požiūriu jie nedaro.


Rinkimų vingiai

Giedrius Grabauskas-Karoblis

Gegužės 17 dieną, sekmadienį, vyks prezidento rinkimų pirmasis turas. Rinkimų kampanijos eiga ir agitacija buvo gana blanki, nyki. Pilki debatai, pernelyg griežti reklamos apribojimai padarė meškos paslaugą – šią prezidentinę rinkimų kampaniją prisiminsime kaip itin vangią. Apžvalgininkas Virgis Valentinavičius taikliai pastebėjo kai kuriuos rinkimų kampanijos paradoksus: „Oficialiai leidžiamai vaizdingai agitacijai, kaip kokiam kiaulių gripui, uždėtas oficialių rinkimų stendų karantinas. Neestetiškas tas karantinas – toks „Raudonasis kampelis“ po atviru dangumi, kur vyrauja faneros, kartono stilistika bei degtukų dėžučių dailininkų darbo kandidatų portretai. Turėjo būti partijų finansų kontrolė ir juodųjų buhalterijų saulėlydis – išėjo rinkimų išvarymas iš viešojo gyvenimo. Sunku patikėti, kad atsitiktinai. Užuot kontroliavus partijų pinigų srautus, vienas po kito uždaromi oficialūs langai, per kuriuos partijos bei kandidatai galėjo parodyti savo veidus ir leisti tam oficialiai gautus pinigus. Vadinasi, rodysis kitur, leis neoficialius pinigus“.


Atgal | Pirmasis puslapis | Redakcija