2010 m. birželio 11 d.

ir Kęstutis Genys

Kauno pirmojo dekanato jaunimas
Ariogalos bažnyčioje šv. Mišiose

Jono Pauliaus II piligrimų centras ir Kauno pirmojo dekanato jaunimo centras organizavo jaunimo kelionę pėsčiomis iš Ariogalos į Šiluvą. Pradėjome kelionę šv. Mišiomis Ariogalos Šv. arkangelo Mykolo bažnyčioje. Džiaugiamės klebono kun. Gintauto Jankausko nuoširdžiu priėmimu. Po šv. Mišių susiskirstėme į grupeles. Susėdę ant žolės šventoriuje dalijomės maistu. Užkandę pajudėjome link Betygalos. Nuo Ariogalos iki Betygalos – 15 kilometrų. Šį atstumą įveikėme per 3 valandas. Betygaloje mus pasitiko klebonas kun. Viktoras Aukštakalnis su parapijiečiais. Klebonas papasakojo apie parapiją, bažnyčią, parodė savo šuniuką Rokį. Nakvojome kultūros namuose ir parapijos namuose. Iš ryto šventėme šv. Mišias ir meldėmės Švč. Mergelės Marijos litaniją. Papusryčiavome ir leidomės į piligrimų nuotykį. Antrą dieną nuėjome 25 kilometrus. Eidami laiminome miestelius, jų gyventojus, pagarbinome kiekvieną kelyje sutiktą kryžių. Pavargę fiziškai, bet sustiprėję dvasiškai vakare atėjome į Šiluvą, čia šventėme šv. Mišias. Po vakarienės visi susirinkome Šiluvos Bazilikoje, kur šventėme Sekminių išvakarių vigiliją ir klausėmės klebono kun. Erasto Murausko mokymo apie Šventąją Dvasią, šlovinome Dievą, klausėmės liudijimų ir meldėmės Šventosios Dvasios malonių. Vigiliją užbaigėme visi kartu išėję į Šiluvos šventovės aikštę.

Šis žygis buvo pilnas Šventosios Dvasios, kiekvienas galėjo prisiliesti prie Sekminių džiaugsmo. Tikimės ir ateityje nešti Šventosios Dvasios šviesą piligriminėse kelionėse. Dėkojame Šiluvos parapijai, klebonui kun. Erastui, Dvasinio centro administratorei s. Onutei, zakristijonui Sauliui, parapijos jaunimui ir visiems parapijiečiams, tarnaujančiai Katalikų evangelizacijos bendruomenei „Naujoji Sandora“, Kauno pirmojo dekanato jaunimo kapelionui kun. Kęstučiui Geniui ir Kauno metropolitui arkivyskupui Sigitui Tamkevičiui. Buvo gera kartu būti vienoje Dvasioje.

Jono Pauliaus II piligrimų centro ir Kauno pirmojo dekanato jaunimo centro informacija