2018 m. rugpjūčio 17 d.
Nr. 30 (2297)

Krikščioniškos minties, kultūros ir visuomenės laikraštis

RUBRIKOS

ARCHYVAI

2001 metai
2002 metai
2003 metai
2004 metai
2005 metai
2006 metai
2007 metai
2008 metai
2009 metai
2010 metai
2011 metai
2012 metai
2013 metai
2014 metai
2015 metai
2016 metai
2017 metai
2018 metai

Apie „tarptautinę“ Vilniaus reklaminę kampaniją

Rugpjūčio 9 dieną startavo Londone ir Berlyne reklaminė kampanija, kurioje Vilnius pristatomas kaip „Europos G taškas“. Anglų kalba reklamoje skelbiama: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa, tai nuostabu“. Plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodꖾemėlapį – ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius. Londone ir Berlyne pradėta Lietuvos sostinės reklaminė kampanija „Vilnius – Europos G taškas“ orientuota į jaunąją kartą – 17–35 metų jaunuolius. Kampanija sukurta remiantis internete šiemet sausį, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį, žaibiškai išplitusia buvusių sostinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų Jurgio Ramanausko ir Skaistės Kaurynaitės idėja. Vystant reklamą prisidėjo kūrybinis darbuotojas Ugnius Mikšta.


Atgal | Pirmasis puslapis | Redakcija