„XXI amžiaus“ priedas jaunimui, 2014 m. liepos 11 d., Nr.7 (176)

PRIEDAI

(stovi kairėje)

Stovyklautojai valtyje su vadovėmis
Vida Kačiniene ir Daiva Bukauskiene

Birželio pradžioje Šilalės rajono ateitininkai susibūrė prie Lukšto ežero Varniuose į stovyklą „Tikėjimo vartai“. Joje dalyvavo ateitininkai iš Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos, S. Dariaus ir S. Girėno progimnazijos bei Kaltinėnų A. Stulginskio gimnazijos, kuriuos atlydėjo ir stovyklai vadovavo mokytojos V. Kačinienė, D. Bukauskienė, A. Buivydienė ir D. Šlušnytė. Stovyklos tikslas buvo suvienyti Šilalės rajono ateitininkus, išmokti gyventi vadovaujantis ateitininkų principais ir smagiai praleisti laiką.

Stovyklavimas prasidėjo vėliavos pakėlimu ir ateitininkų himnu. Vėliau žaidėme žaidimus, padedančius vieniems kitus geriau pažinti, atlikome užduotis, ne tik linksminomės, bet ir išmokome bendrauti, mėgavomės saulės šviesa bei šiltu vandeniu, ieškojome paslėpto „lobio“, rinkome ingridiantus „meilės eliksyrui“. Vakare dalyvavome naktiniame žygyje sujungti „vienybės juosta“. Jis mums padėjo suprasti, kad vieningumas yra vienas svarbiausių dalykų, kuris padeda įveikti visas kliūtis. Supratome, kad esame svarbūs ne vien tik mes ir mūsų poreikiai, bet juk šalia yra ir kiti žmonės. Lankėmės Varniuose Žemaičių vyskupystės muziejuje, dalyvavome edukacinėje pamokėlėje ir gaminome papuošalus iš stiklo. Keliavome Debesnų botaniniu taku ir stebėjome aplink augančią augmeniją.

Vieną dieną mus aplankė Šilalės bažnyčios vikaras kun. Justinas Palubinskas. Jis papasakojo apie savo pašaukimą ir tikėjimo kelią. Po to ėjome savo tikėjimo taku padėdami po akmenėlį su vardu ir uždegdami žvakutę. Dieną baigėme vakaro malda.

Ši stovykla suteikė daug neišdildomų įspūdžių, gyvenimiškos patirties, priartino prie Dievo. Dėl to esame dėkingi už paramą Šilalės rajono savivaldybės jaunimo reikalų tarnybai, bei UAB „Varnių Piras“ už nakvynę ir maitinimą ir savo nenuilstančioms vadovėms.