„XXI amžiaus“ priedas jaunimui, 2014 m. lapkričio 21 d., Nr.11 (180)

PRIEDAI

Atodangos

Abipus Nemuno

Mums rašo

Įdomi ir prasminga kelionė su ateitininkais

Gargždų bažnyčioje su parapijos
klebonu kan. Jonu Paulausku.
Dešinėje – mokytoja Darata Šlušnytė

Mes, Šilalės S. Dariaus ir S. Girėno progimnazijos 5–7 klasių mokiniai, ateitininkai, vieną spalio dieną praleidome kitaip. Mūsų vadovė, tikybos mokytoja Darata Šlušnytė suorganizavo pažintinę kelionę, kurios tikslas – puoselėti bendruomeniškumą, šeimyniškumą.

Išaušo ilgai lauktas rytas. Nors oras buvo žvarbus, bet mes, nepraradę geros nuotaikos, tekini skubėjome į mokyklinį autobusą. Važiuodami prašėme Dievo palaimos, buvome ir esame kaip viena šeima. Pirmasis mūsų sustojimas – Stepono Dariaus tėviškė, kur mus pasitiko labai malonus žmogus, muziejininkas Mečislovas. Jis mus supažindino su garsiojo Lietuvos lakūno gyvenimu ir žygdarbiais mūsų tautai. Įdomu ir naudinga buvo išgirsti ir apie aviaciją. Apžiūrėjome lėktuvų modelius, Dariaus skrydžių ir žūties nuotraukas.

Paskui keliavome į Klaipėdą, į Delfinariumą. Įspūdį paliko kėlimasis keltu į Smiltynę. Kai kam tai buvo pirmas kartas, todėl labai įsimintinas. Iki Delfinariumo eidami pėstute grožėjomės nuostabiu kraštovaizdžiu. Pakeliui aplankėme ir žvejo sodybą. Žinoma, didžiausią įspūdį paliko delfinų pasirodymas. Buvo nuostabu! Kupini neapsakomo džiaugsmo pasukome link namų. Siurprizą mums paruošė Gargždų ateitininkų kuopos globėja Kazimiera. Ji valgykloje „Bulvė“ vaišino gardžiais cepelinais. Pasisotinę, padėkoję Dievui, keliavome link Gargždų Šv. arkangelo Mykolo bažnyčios. Ten mus pasitiko ir šiltai priėmė Kazimiera, ateitininkai ir dekanas klebonas kanauninkas Jonas Paulauskas. Turėjome puikią galimybę apžiūrėti Gargždų bažnyčią, susipažinti su jos istorija, apsilankyti ateitininkų kambaryje, šiltai pabendrauti.

Mus, išvykusius su Dievo palaiminimu, kelionės sėkmė ir staigmenos lydėjo kiekviename žingsnyje. Grįždami vaišinomės dar šiltu Gargždų dekano mums dovanotu pyragu. Esame dėkingi Dievui, mūsų vadovei D. Šlušnytei už globą, suorganizuotą įdomią išvyką, puikiai praleistą dieną.